Curtain Poles from Just Poles
Telephone : 0191 5849002
My Basket : 0 items Shopping Basket
Login Contact Us Facebook (Opens a New Window) Twitter (Opens a New Window) 
Shop By Category:
   

Just Poles Customer Reviews

****-
Reviewed by Marion Turner from West Sussex

Had to wait a little bit longer than usual because they were waiting for stock but perfect on arrival

May 2018
*****
Reviewed by RD Poole from Walton on Thames

Excellent service. Requested delivery between specific dates and product arrived to suit. Carriage progress info on Internet clear and accurate.

May 2018
*****
Reviewed by Gill Jones from Beds

Good company - quick delivery

May 2018
*****
Reviewed by K W Saint from Hampshire

We couldn’t get poles long enough locally but found these online. They arrived very quickly and are superb quality. We are delighted with them.

May 2018
*****
Reviewed by AVTAR VIRDEE from NORTHANTS

Great service

May 2018
*****
Reviewed by Linda Owen from Conwy

Fantastic company speedy dispatch.

May 2018
***--
Reviewed by Mr Michael Evans from Berkshire

We waited a long time to get the order

May 2018
*****
Reviewed by Terry Newman from York

Excellent!

May 2018
*****
Reviewed by Mrs S M Trott from North Yorkshire

fast delivery quality products

May 2018
*****
Reviewed by Christine Fender from West sussex

Just what I was looking for,looked for ages!these rope tie backs are fabulous,they look great on my knole sofas,thankyou.

May 2018
*****
Reviewed by Mrs Elizabeth Barry from Wset Midlands

Each time I have orderd from this company I have had great customer service from telephone conversations to actual delivery of my product. I don't often give 5* but this company have been a joy to order from.

May 2018
*****
Reviewed by Mrs M L Clark from Northamptonshire

I recomend Just Poles to a lot of people,and they never disappoint.

May 2018
*****
Reviewed by Nigel R from Reading, Berks

Quick delivery.

May 2018
****-
Reviewed by sarah seymour mead from Surrey

Great service although delivery could have been quicker or at least better communication on when to expect delivery of item.

May 2018
*****
Reviewed by Mrs Aston from Wilts

Helpful company with a good range. was able to return items with no trouble

April 2018
*****
Reviewed by DAVID BURNS from WORCESTERSHIRE

Very good communication and excellent service.

April 2018
*****
Reviewed by Mr & Mrs Forster from Durham

We have experienced great customer service from our first visit to your shop to fitting. We are delighted with the outcome. Thank you very much.

March 2018
*****
Reviewed by Mr Robert J Barlow from Leek

Excellent poles and tie backs, really good quality.
Customer service also excellent and delivery as promised next day. Very happy for using Just Poles

March 2018
*****
Reviewed by Wendy Parkin from County Durham

I ordered sample curtain poles to gauge the colour. My sample came quickly. I would use this company again.

March 2018
***--
Reviewed by Richard Vardy from Bucks

A number of delivery issues, but Just Poles' staff v quick to respond

March 2018
*****
Reviewed by Michael Duffield from Kent

Excellent experience. Was able to find what I wanted easily on the website and the item was delivered quickly.

March 2018
*****
Reviewed by Jay from nORFOLK

My order arrived on time and very well packed.
I phoned Just Poles for information when ordering this product the person I spoke to was very helpful.

March 2018
*****
Reviewed by Jan Barton from Gloucestershire

Excellent service, I had mistakenly ordered more curtain rings than I needed and the young lady spotted this and called me to check whether or not I wanted them - the order was immediately amended and the refund instantly enforced.

The poles arrived securely wrapped in foam and attached to sturdy wooden batons so they were in perfectly good condition when they arrived.

March 2018
*****
Reviewed by Keith Sanderson from Derbyshire

Very good service will use this company again and recommend all my friends and family about them

March 2018
****-
Reviewed by Isabella from alton

Even though they took quite a while to arrive, Just Poles quickly explained why and the item came quickly after.
Very good communication, would definitely buy from here again!

March 2018
*****
Reviewed by Andy from Uk

Good quality, quick delivery. Ordered twice

March 2018
*****
Reviewed by Pauline Tribe from Spalding

I’m so very pleased with the company would use them again

March 2018
*****
Reviewed by Sue Green from Staffordshire

Great service, price & delivery - well protected in a large box!

March 2018
*****
Reviewed by Kevin Fenemore from Carron, ABERLOUR

Excellent friendly service. easy to understand process. Helpful staff at the end of the phone

March 2018
*****
Reviewed by Gillian Connelly from Denbighshire

Excellent service from Just Poles. Good prices and delivery was as per my request. I will be using you again in the near future.

March 2018
*****
Reviewed by Heather Masterson from Berkshire

Very efficient service, thank you.

March 2018
*****
Reviewed by Paul S from Devon

Very good service and price, I’ve ordered poles from this company before and I received excellent service on both occasions.

March 2018
*****
Reviewed by Mr T Harper from Kent

Great service with no problems.

February 2018
*****
Reviewed by John Neal from Shropshire

An excellent company caught between a rock and a hard place if you need to make a return. In their mitigation I would use again but will forever avoid XDP

February 2018
*****
Reviewed by Lana Price from London

Very good

February 2018
*****
Reviewed by Jane Bryant from Somerset

Well pleased with placing an order and having delivery very quickly. Highly recommend .

February 2018
***--
Reviewed by Christopher Milson from Warwickshire

On line ordering easy but sales fulfilment process very slow this time. Only when I rang after about 10 days did there seem to be any action. I then received regular email updates and the order was delivered on the promised day. However the XPD tracking failed. We waited for a the promised 2 hour delivery slot but it never came. The items were constantly shown at the delivery depot. We went out. When we returned they had been delivered!! The driver had the presence of mind to reach over, unfasten the side gate and leave them by the back door. A note through the letter box informed us. The tracking still showed the items at the depot!!

Our Reply
Hello Mr Milson
The rails you ordered are made to measure, and do have a 7-10 working day turn around, hence when you called, the order was almost ready for dispatch. The couriers should keep to their delivery window, we will pass these comments on, and thank you for the review and feedback.
regards
Justpoles
February 2018
*****
Reviewed by Mr E R Gunnis from Scunthorpe

Excellent advice and service

February 2018
*****
Reviewed by Paul Brown from East Sussex

Quick delivery and helpful on the telephone

February 2018
*----
Reviewed by Emma Harrison from North Yorkshire

Unhelpful customer service when I phoned to check about the missing parts to the blind kit. I will not purchase anything from this company again.

Our Reply
Hello Emma, as you purchased a headrail only, there are no missing parts, and we have checked the call logs, and the operator instructed you in the differences. The operator was not being unhelpful, the parts you asked for are simply not available.
Due to child safety regulations, all manufacturers are very careful in their products, it may be worth contacting contacting us about any further purchases, before purchasing.
Regards
Justpoles.com
February 2018
*****
Reviewed by David from Hertfordshire

Very good service

February 2018
*****
Reviewed by Lena from Essex

Pleased with the service

February 2018
*****
Reviewed by verity price from powys

A pleasure to do business with

February 2018
*****
Reviewed by Mrs S H Tritton from Kent

Excellent service, good product

February 2018
*****
Reviewed by Elaine Lee from West Yorkshire

Great

February 2018
*****
Reviewed by Mary Field-Smith from Hampton

I had a slight problem with my Roman blind cassettes as two of the five were a slightly different type but I contacted the customer service depatment who were most helpful and have sent me replacement parts to ensure that they all match. The cassettes are good quality at a good price and I would not hesitate to order from this company again

February 2018
*****
Reviewed by Melster from Surrey

Fast efficient service from Just Poles and the best price on the internet for what I was buying. Very happy with the product and also the customer experience.

February 2018
*****
Reviewed by V LLEWELLYN from KENT

The standard delivery was quick and the packaging excellent. It’s always pleasing to have items delivered in perfect condition.

February 2018
*****
Reviewed by Andy Anderson from Shepperton

the staff were extremely helpful and very knowledgeable.
recommended.

February 2018
***--
Reviewed by Sarah Gibbons from Avon

It took quite a few weeks for just poles to let me know they were not able to get the regency tiebacks and they had my money for all that time . They were unable to let me know what they had available that was the most similar to what I wanted. I am figuring through trial and error. I use Just Poles as they have a big selection of tiebacks and tassels. Also in the past have been of excellent servie.

Our Reply
Hello Sarah The order was placed on Thursday 4-1-18 and dispatched on Delivered to you on Wednesday 10-1-18. The delivery was made in 4 working days, and there should have been a delivery note informing you of the deleted Key Tassel.
We are sorry that the speed of the order was not satisfactory.
Regards
Just Poles Customer services
January 2018
ABOUT US TERMS AND CONDITIONS OUR BRANDS JUST POLES FACEBOOK
Safe and Secure Checkout
Safe & Secure
Checkout
PRIVACY POLICY DELIVERY INFORMATION NEW ARRIVALS JUST POLES BLOG
OPENING HOURS DELIVERY COSTS SPECIAL OFFERS JUST POLES HELP
HOW TO CONTACT US RETURNS POLICY CURTAIN POLE REVIEWS SITE MAP
CONTACT US METHODS OF PAYMENT JUST POLES REVIEWS